Tuesday, August 25, 2009

"What a great night, man!"

Jeg elsker jo coverlåter. Jeg elsker jo Lily Allens versjon av Womanizer, og jeg trodde ikke at det var mulig å overgå den versjonen. Jeg har dog funnet en fyr som overgår alt. Han er fransk, og ja, han er faktisk en fyr. Hør den! DIGG DEN:

Åh bare sånn btw, gjett hvem som har forlatt bandet sitt for å fokusere på en solokarriere? GJETT. Hvis du er ferdig å gjette kan du lese dette hvis du bryr deg om bra musikk! Stakkars meg! Nå får jeg begynne å se fram til soloprosjektet til Miles Kane i stedet for. Og dø innvendig mens jeg ser denne videoen. Jeg tror jeg må begynne å søke etter videoer med de der to. Du aner ikke hvor mye glede jeg fikk ut av de knappe 3 minuttene. Spesielt når de begynner å synge (og hver gang de åpner kjeften stort sett. Jeg elsker aksentene)!

[Via http://iidaen.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment