Sunday, August 30, 2009

On and on

Imorse när jag skulle cykla till jobbet var jag fruktansvärt trött och tänkte att det kunde vara trevligt att ta med den lilla radion som jag köpt för att få lite uppiggande musik. Det började inte så bra eftersom den började spela Britney Spears – Out from under, som ju inte är den gladaste och fartigaste låten man kan hitta. Jag bytte kanal och där spelade de Agnes – On an on som ju faktiskt var bra att vakna till lite till. Sedan var det Orup och Lena PH med “Nu när du gått” som jag faktiskt började tycka var bra där på morgonkvisten, härliga stämmor och så. MEN, så hände något. Nästa låt vaaaar… Agnes – On and on. Jag tänkte att det kanske var något misstag och att efter den låten så skulle de spela nån annan, så jag lyssnade på den igen eftersom det är lite jobbigt att byta radiokanal samtidigt som man cyklar. MEN, vet ni vilken nästa låt var? Jo, det var “Nu när du gåttt”. Jag bestämde mig för att försöka byta kanal ändå, för att inte bli trött på den låten. Det enda jag fick var P1 och det som spelades var inte riktigt min cup of tea. Jag bytte tillbaka och vad är det för låt då? “On and on. This love I feel for you goes on and on” De fick bli p1 0ch Hallelujah iaf. Radio klockan sex på söndagmorgnar är visst ingen hit, inte ens på de kommersiella radiokanalerna.

Länk

[Via http://motstjarnorna.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment